Od 21. března 2022 je nový benefit na trhu životního pojištění. Generali ČP odměňuje klienty za zdravý životní styl novým benefitem – zpětnou slevou na pojistném. Kromě zpětné slevy na pojistném ve výši až 25 % mohou klienti využívat i odměny od partnerů Programu GENERALI Vitality.
K získání tohoto benefitu je nutné sjednat pojistnou smlouvu příslušnou smlouvu životního pojištění ve variantě Aktiv. Volba této varianty je na dobrovolném rozhodnutí klienta. Primárně je tato varianta určena těm klientům, kterým je vlastní aktivní a zdravý životní styl a kteří se věnují i prevenci.
Klient je následně zaregistrován do programu GENERALI Vitality a stáhne si do mobilu příslušnou aplikaci. Pomocí zdravotního dotazníku je klientovi určen tzv. věk Vitality. Aplikace následně určí cíle, kterých je třeba dosáhnout. Za následné aktivity jako je preventivní prohlídka u lékaře dostává klient určitý počet bodů. Počítá se i s chůzí, sportovní aktivitou či nákupem zdravého jídla. Sbírání bodů pomáhá udržet motivaci. Postupně tak dochází ke zvyšování statusu Vitality. Čím vyšší status, tím větší výhody a odměny. Mezi výhody patří například slevy na sportovní vybavení, oblečení nebo třeba doplňky stravy. Mezi partnery patří například ADIDAS, GARMIN či APPLE. Získat je možné i slevu na nákup chytrých hodinek.
Možnost využívat program je však zpoplatněna částkou 199 Kč měsíčně. Výše slevy na pojistném je až 25 % a je vázána na dosažené úrovně v programu GENERALI Vitality. Klient si tak musí realisticky spočítat, zda se mu placení Vitality programu vyplatí. Pravidla zpětné slevy na pojistném jsou definována v předsmluvních informacích a přímo na pojistné smlouvě ve variantě Aktiv.
Podrobnosti o Programu GENERALI Vitality, který provozuje společnost Vitality Group (obdobný program uzpůsobený lokálním podmínkám je provozován v řadě zemí a nejdříve vzniknul v JAR), naleznete zde: https://www.generalivitality.com/cz/cz/
Dodejme, že podobné programy nabízejí pojišťovnám i zajišťovny či různé start-upy, které s pojišťovnami spolupracují. Na českém trhu je tímto přístupem známa spolupráce Komerční pojišťovny s Mutumutu. V rámci pojištění Mutumutu bylo v minulosti možné získat chytré hodinky i zcela zdarma.