Podívejme se pod pokličku Generali ČP pojišťovně a jejím dvěma produktům. Pouze logo a barva dává tušit, že obě pojištění mají něco společného. Vše ostatní je jiné. Jak je to možné?
Sjednocený produkt? Stále není
Již 21. prosince 2019 došlo k oficiálnímu sloučení Generali a České pojišťovny. Přestože od té doby již uplynuly více jak 2 roky, nově vzniklý „obr“ na českém trhu nepředstavil nástupce původních produktů obou slučovaných pojišťoven. Zatímco např. NN po akvizici AEGONu vytvořila nového nástupce předchozích produktů obou pojišťoven (stal se jím Orange Risk) a Uniqa po akvizici AXA již několikrát oznámila, že na nástupci Domina a Life IN usilovně pracuje, Generali postupuje zcela odlišně. Tedy přesněji – nepostupuje.
Generali ponechala v nabídce oba vlajkové produkty každé původní pojišťovny. Z produktového portfolia Generali je to Bel Mondo a z České pojišťovny Můj život. Bel Mondo je primárně distribuováno skrze externí zprostředkovatele, Můj život je k dostání na všech pobočkách pojišťovny a na webu je uváděn jako hlavní produkt Generali.
Pojišťovna na první pohled graficky sjednotila pojistné podmínky, pokud se ale do nich začteme, objevíme dva velice odlišné produkty. Liší se rozsahem pojištění, výlukami, tabulkami i poplatky. Popsat všechny rozdíly není v jednom článku možné, vybrali jsme jich alespoň deset a ukazují, jak odlišné oba produkty jsou i v základních vlastnostech.
TENTO ČLÁNEK JE DOSTUPNÝ POUZE PRO PŘIHLÁŠENÉ UŽIVATELE.