Nejen národy, ale i společnosti mají svoji hymnu. Podobně jako národní hymna pro státy, má hymna společnosti za úkol sjednotit její členy, vyjádřit pocit sounáležitosti a posílit korporátní kulturu. Text hymny a její melodie mají schopnost vytvářet jedinečný emocionální zážitek a spojit lidi kolem společných hodnot a vizí.
A tak se i Akademie pojištění rozhodla definovat svoji „hymnu“. Ačkoliv existuje několik písní o pojištění, vybrána byla skladba Ghost Again z alba Memento Mori skupiny Depeche Mode.
Obor pojišťovnictví je velmi kreativní a v tvorbě skupiny Depeche Mode najdeme řadu zajímavých kreativních momentů. Navíc, skladba Ghosts Again krásně ladí k tématu pojištění. Text písně pojednává o různých tématech, včetně prolínání času, kontrastu mezi radostí a smutkem, lásce a rozloučení. Pojednává o pocitech ztráty, nejistoty, proměnlivosti a křehkosti života. Píseň zachycuje dokonalou rovnováhu melancholie a radosti, přičemž většině lidem se hned neoposlouchá nebo se k ní po čase rádi vracejí.
Protože pojišťovnictví je obor konzervativní, byla jako hlavní verze zvolena tato varianta písně:
Ti, kteří si chtějí zatancovat jako Bridgertonovi, preferují tuto variantu:
Ti, kteří rádi v noci jezdí autem po městě jako Ryan Gosling ve filmu Drive, zřejmě zvolí tento remix:
Ti, kteří se rádi zasní v baru jejich oblíbeného hotelu, upřednostní piano cover:
Starší čtenáři, kteří prostřednictvím svého kytarového nástroje stále balí „holky“ na vánočních večírcích a teambuildingových seancích, bezesporu uvítají následující variantu:
A mladí čtenáři Akademie pojištění, kteří rádi tancují ve změněném stavu vědomí, pravděpodobně šáhnou po „ratata“ remixu: