Nejlepší konference o pojištění již brzy!

Dámy a pánové, připoutejte se. Za pár dní tu máme největší on-line televizní show, kterou by si neměl ujít žádný profesionál pracující v pojišťovnictví. DIA konference začíná již 30. listopadu a tentokrát nemusíte ani nikam cestovat.

V posledních letech jsem navštívil konferenci DIA v Amsterdamu a v Mnichově. A přiznám se, pracovně to bylo jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem kdy udělal. Proč? Rozšířil jsem si obzory, získal nové kontakty a přišel na řadu zajímavých myšlenek. Pravda, kouzlo spočívalo i v tom, že se jednalo o „živé akce“, ale dozvědět se nové věci a kontaktovat ostatní účastníky bude pochopitelně možné i letos.  Nic na tom nemění ani skutečnost, že z důvodu nepříznivé koronavirové situace se vše koná výhradně on-line.

Co nás tedy čeká 30. listopadu až 4. prosince? Představí se nám více než 35 insurtech společností z celého světa, a to od začínajících až po ty, která již poskytují vyspělá řešení. Vše bude interaktivní, dle slov pořadatelů má jít spíše o vzrušující on-line TV show než o on-line konferenci.

Tato pomyslná „televize“ bude po dobu uvedených 5 dní vysílat atraktivní program celých 5 hodin, od jedné hodiny odpoledne až do šesté hodiny. Pokud něco zameškáme, budeme mít v prosinci možnost zhlédnout veškerá videa off-line. V programu se například dozvíme, jak zvýšit prodej pojištění v digitální době, co lidé očekávají od pojištění, jak vytvořit nové business modely, jak se mění pojišťovnictví v době koronavirové nebo jak předcházet majetkovým škodám a zvyšovat zdraví klientů pojišťoven.

A na co se osobně těším nejvíce? Na konferenci vystoupí mimo jiné Jeff Kreisler (autor knižních best-sellerů a oceňovaný komik) s vděčným tématem pojištění a behaviorální vědy. Čekají nás vtipná zamyšlení nad tím, proč děláme rozhodnutí, která děláme nebo jak můžeme změnit naše rozhodování, abychom dosáhli ještě lepších výsledků.

A jaké jsou doporučení pro sledování této největší on-line „pojišťovácké“ show?

  1. Ke sledování si připravte kávu a dobrůtky.
  2. Koukejte se na televizi a mobil si nechte pro chatování s dalšími účastníky.
  3. Uvelebte se na pohodlném gauči, program bude dlouhý.
  4. Nezapomeňte na networking, který i tento formát umožňuje.

Ke sledování pozvěte i vaše kolegy.

Vše o této konferenci se včetně možnosti registrace dozvíte zde.

Vstupenka není levná, stojí 1 195 euro. Zadáním kódu DIA200BROKER však můžete získat slevu 200 euro. Na jednu vstupenku můžete bezplatně pozvat ke sledování až 4 „kolegy“, a tak náklady na vzdělávání lze udělat o něco snesitelnějšími.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.