Reklama, která finančním poradcům zaručeně funguje (1. díl)

Finanční svět se mění stále rychlejším tempem: umělá inteligence, online marketing, sociální sítě,…  Jak dnes funguje prodej? Nejdříve musíte poskytnout značnou přidanou hodnotu a teprve potom můžete klienta o něco žádat.

Úspěšní finanční poradci dnes získávají své klienty jinak než před lety. Poradcům, kteří nenaskočí na nové trendy a nebudou inovovat, se nebude dařit. A nakonec možná skončí na scestí, kdy svým klientům začnou prodávat nesmyslně rizikové dluhopisy, aby se vůbec uživili.

Možná namítnete, že staré metody prodeje stále fungují. Jistě ano, ale musíte mít charisma a zkušenosti. Finanční poradci, kteří se nebojí nových prodejních metod, získají konkurenční výhodu. Zatímco „starý poradce“ stále žádá o doporučení, „nový poradce“ může jedním postem na sociální síti klienty starým poradcům „ukradnout“.

Jak na to?

Jak získat klienta online?

Akademie peněz navázala spolupráci s úspěšnou marketingovou agenturou, která se zaměřuje výhradně na klienty finančních poradců a sdílí, co na klienty funguje.

V prvním díle se podíváme na životní pojištění. Není jednoduché tento produkt inzerovat. Lidé obvykle sami nevolají finančním poradcům, aby si sjednali co největší životní pojistku.

(Kniha, kterou pojišťovny nechtějí, abyste četli!) Život jako riziko 2

Běžné reklamy typu „Kupte si životní pojistku a zajistěte ochranu své rodině“ nebo „Pomůžeme vám najít nejlepší pojištění“ se ukázaly jako málo úspěšné. Běžný člověk nechává takovou reklamu bez povšimnutí.

Přihlašte se a okamžitě zjistěte, který text ohledně životního pojištění fungoval na Facebooku a Instagramu nejlépe. Můžete se inspirovat a podobný text využít ve vaší reklamě či prodejní řeči.

Nesjednáváte životní pojištění? Nezoufejte, v pokračování se podíváme na zoubek reklamě i na další finanční produkty.

TENTO ČLÁNEK JE DOSTUPNÝ POUZE PRO PŘIHLÁŠENÉ UŽIVATELE.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.