Reklama, která finančním poradcům zaručeně funguje (3. díl)

Vytvořit na sociálních sítích fungující reklamu jakožto finančního poradce je jednoduché, ale ne snadné. Existuje několik možností umístění reklamy, včetně:

  • Facebook
  • Další platformy sociálních médií, jako je X (dříve Twitter), Instagram, YouTube a TikTok
  • LinkedIn
  • Reklamy na webových stránkách
  • Vsunuté reklamy

Každý z nich má své výhody a nevýhody, pokud jde o věci, jako je míra konverze, viditelnost a cena.

V minulých dílech jsme si ukázali, jak na inzerování životního pojištění a penzijních produktů. V dnešním pokračování se zaměříme na hypotéky.

Prodej hypotéky funguje jinak nežli prodej pojištění a soukromé penze. Hypotéku lidé sami poptávají. Stěžejní problém je tudíž jinde.

Ti, kteří chtějí hypotéku, postrádají především dostatek informací. Zájemci o hypotéku nevědí, jak bude vypadat proces, u jaké banky si hypotéku vzít a jaké budou finální podmínky. Na tyto otázky by měla určitou formou odpovědět i samotná reklama, která také dostatečně důvěryhodně ukáže, že právě vy jste ten finanční poradce, s kterým hypotéku řešit.

Někdy jde o celou řadu pokusů a omylů. Níže si proto přečtěte text, jak vypadalo znění nejúspěšnější reklamy na hypotéku od marketingové agentury, se kterou Akademie peněz navázala spolupráci. Můžete ho klidně zkopírovat nebo se jen inspirovat a hurá na Facebook a LinkedIn 🙂

TENTO ČLÁNEK JE DOSTUPNÝ POUZE PRO PŘIHLÁŠENÉ UŽIVATELE.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.