Reklama, která finančním poradcům zaručeně funguje (2. díl)

Jaké jsou klíčové prvky, které dovedou finančního poradce k úspěchu?

Ano, jedním z nich je systém. Do tohoto systému, o kterém hovořím na školeních, spadá i chytrá reklama. V minulém dílu jsme si ukázali, jak inzerovat životní pojištění, nyní se podíváme na důchodové produkty.

Nejúspěšnější reklama opět fungovala nikoliv z té „produktové stránky“, ale z „problémové stránky“. Pouze zanedbatelné procento lidí si uvědomuje důležitost investování na penzi a již jen hledají pro ně vhodný produkt, kam investovat.

Níže popsaným přístupem, který vede k zamyšlení se nad tímto tématem, získáte víc pozornosti. Odlišíte se i od reklam s nudnými produktovými benefity.

U inzerování důchodových produktů se podle marketingové agentury, s kterou Akademie peněz navázala spolupráci, osvědčilo následující:

  • Dobře definovanat specifickou skupinu (pokud v reklamě lépe specifikujete pro koho je, tím lepší výsledky)
  • Zodpovědět otázku, proč je důležité začít investovat na penzi co nejdříve.
  • Vzbudit lásku klienta k jeho budoucímu já.
  • Mluvit o kratším časovém horizontu, resp. dřívějším odchodu do důchodu, pokud to je nutné.
  • Empaticky se vcítit do cílové skupiny a dát najevo pochopení, proč investování na penzi není jednoduché.

Přihlašte se a seznamte se s reklamou, která měla nejlepší výsledky. Můžete se inspirovat nebo ji přímo použít i vy, třeba jen s mírnou úpravou.

TENTO ČLÁNEK JE DOSTUPNÝ POUZE PRO PŘIHLÁŠENÉ UŽIVATELE.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.