Jaké jsou klíčové prvky, které dovedou finančního poradce k úspěchu?
Ano, jedním z nich je systém. Do tohoto systému, o kterém hovořím na školeních, spadá i chytrá reklama. V minulém dílu jsme si ukázali, jak inzerovat životní pojištění, nyní se podíváme na důchodové produkty.
Nejúspěšnější reklama opět fungovala nikoliv z té „produktové stránky“, ale z „problémové stránky“. Pouze zanedbatelné procento lidí si uvědomuje důležitost investování na penzi a již jen hledají pro ně vhodný produkt, kam investovat.
Níže popsaným přístupem, který vede k zamyšlení se nad tímto tématem, získáte víc pozornosti. Odlišíte se i od reklam s nudnými produktovými benefity.
U inzerování důchodových produktů se podle marketingové agentury, s kterou Akademie peněz navázala spolupráci, osvědčilo následující:
Přihlašte se a seznamte se s reklamou, která měla nejlepší výsledky. Můžete se inspirovat nebo ji přímo použít i vy, třeba jen s mírnou úpravou.
TENTO ČLÁNEK JE DOSTUPNÝ POUZE PRO PŘIHLÁŠENÉ UŽIVATELE.