Pro finanční poradce: marketing (1. díl)

Proč je pro finančního poradce důležité investovat do své vizuální identity a
online prostoru?

V dnešní dynamické době, kdy se velká část byznysu odehrává v online prostoru, je pro finančního poradce klíčové udržet si krok a nebýt OUT. Proto by měl být finanční poradce konkurenceschopný a mít i v rukávu konkurenční výhody. Dnes už jen kvalitní služba nestačí. Podle statistik lidé nakupují a vybírají očima. Tudíž vyhrává ten, kdo umí zaujmout.

Pro finanční poradce: umělá inteligence (1. díl)

Něco jako základová deska při stavění rodinného domu je vizuální identita. Logo, barvy, fonty, sjednocený design, líbivé elementy a pravidla pro budování vaší značky. Je to vaše vizitka, ale na úplně jiném levelu. Nejde už jen o slušivý oblek, ale o reprezentativní vystupování za každé situace. Online či offline.

Mezi cihly, které dodají domu bezpečí si představte vaše webové stránky. Potenciální či stávající klient má vždy možnost jít „někde“ (na web), kde mu můžete dodat pocit bezpečí – relevantní informace, postup spolupráce, rozpis služeb, novinky z trhu nebo nasdílet váš kalendář pro výběr termínu schůzky. Také může návštěvník navnímat vaši personu a přístup.
Tím ho snadněji přesvědčíte, aby se ozval právě vám. Web je skvělý také v nasměrování potenciálních klientů skrze placené reklamy, jelikož pro něj již existuje možnost pro další akční kroky (nákup, objednání služby, naplánování schůzky).

To vše můžete zastřešit designovými tiskovinami, které přinesete na schůzku, networkingové akce či konference. Možná ani netušíte, jak byste mohli oslnit informativní brožurou s laminací, kvalitní vizitkou se speciálním papírem a QR kódy nebo lákavými reklamami ve veřejných prostorech. To vše jsou detaily, které mohou u potenciálů rozhodovat!

Poté už se mohou detaily ladit i v textech. Správná tonalita, poutavé nadpisy, správně a čtivě předané informace. Jde o to, aby se klienti neunudili k smrti… Je potřeba se odlišit a být sám sebou – autentický. Umět publikum či klientský kmen podpořit novinkami, blogovými články nebo přehlednými reporty.

Pojďme si shrnout, co jsem při spolupráci s finančními poradci vypozoroval a v čem jim budování brandu výrazně pomohlo.

1) Začali být více na očích a lidé si uvědomili, že jsou IN. Zda si vybrali je před uspavači hadů si již můžete domyslet.
2) Získali nový drive a motivaci do práce, protože budování něčeho svého je baví a naplňuje. Za vším jsou viditelné výsledky a díky nové inspiraci ze sebe začali „chrlit“ nové nápady.
3) Lidé si uvědomili kvalitu jejich služeb a zodpovědný přístup. Všimli si, že jim jde o více, než jen o to získat klienty a provizi.
4) Mohou si dovolit pracovat více online a ušetřit čas a výdaje za cestování a schůzky. Díky tomu během dne stihnou více věcí a jsou efektivnější.
5) Získali konkurenční výhodu v rámci technologií, snadné rezervaci schůzek a urychlených procesů.
6) Dlouhodobě si lidé a klienti lépe jejich jméno a značku pamatují.
7) Začali rychleji a lépe budovat vlastní tým poradců a otevírat nové pobočky po České republice.

Reklama, která finančním poradcům zaručeně funguje (1. díl)

To vše pomáhá poradcům v prosperitě a rozvoji jejich značky. Pokud chcete vyniknout a odlišit se, nebojte se investovat do vlastní identity a webu. Začátky mohou být pomalejší a náročné, než se značka uchytí a zapíše se do paměti. Ovoce ale budete sklízet v dlouhodobém horizontu, kdy je veškerá komunikace, reklama a konverzní poměry rychlejší a klienti vás umí od konkurence rozeznat a vybrat si vás.

A s jakými nejčastějšími chybami se v propagaci finančních poradců nejčastěji setkávám?
První chybou je to, že finanční poradci investují čas, úsilí a peníze například jen do jedné aktivity, například do reklamy, ale už nemají odpovídající prodejní webovou stránku. Jindy naopak mají profesionálně vypadající webové stránky, ale už tam chybí prodejní aspekt a navázání webu na další aktivity, aby byl vybudován funkční marketingový ekosystém. Poradci se pak někdy diví, že jim to nefunguje a na marketing jako takový zcela zanevřou.
Druhou častou chybou, se kterou se setkávám v poslední době, je spoléhání se jen na umělou inteligenci bez vlastního přemýšlení. Dle mé zkušenosti může umělá inteligence v mnohém pomoci, ale celou marketingovou strategii by měl stále zastřešit člověk.

Dominik staví na komunikaci, detailech a vzájemné spokojenosti. Jeho přístup je lidský, flexibilní a přizpůsobivý každému klientovi. To znamená, že jeho práce není jen o tvorbě samotné, nýbrž o vytváření výsledků a pevných vazeb. Vstupní konzultace zdarma je prvním krokem ke společnému úspěchu.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.